Even slikken en doorgaan…

Natuurlijk een teleurstellende uitslag voor de PvdA in Brabant. Acht zetels terwijl we er eigenlijk 10 hadden gehoopt. Nu maar flink door onderhandelen om toch in het dagelijks bestuur van de provincie te blijven. Niet meteen pragmatisch / opportunistisch om je heen slaan  zoals Hoes (VVD) die nu klaar schijnt te zijn voor de SP bijvoorbeeld!

En Loon op Zand?

Prov_loz_uitslag2007_1 (klik op de tabel voor een vergroting)

SP: gefeliciteerd met jullie prachtig resultaat! Samen met GroenLinks en de PvdA: ruim 1 op de 3 voor een links blok. CDA redelijk stabiel en de VVD krabbelt weer omhoog: ook een felicitatie waard.

Kortom: Even slikken en dan keihard doorgaan zal het motto voor de PvdA moeten zijn!

3 thoughts on “Even slikken en doorgaan…

  1. Hallo Sjan,
    Ik betreur het echt dat jij niet gekozen bent voor de provinciale staten.Als ik het iemand gunde dan was jij dat wel.
    De verkiezingsuitslag verbaasde mij geenszins en komt naar mijn mening door een aantal kopstukken van de P.v.d.A in de amper opgerichtte regering die nu al de nodige blunders hebben begaan.Neem de dubbele paspoorten.Was het nou zo moeilijk hierover van te voren na te denken enz.
    Groeten Hans Bogaard.

  2. Helaas heeft het niet zo mogen zijn dat ik, namens de PvdA, lid mag worden van Provinciale Staten. Ik had graag iets voor de inwoners van onze Provincie willen betekenen. Gelukkig hebben we nog acht fantastische PvdA’ers die wel in de Provinciale Staten zitting mogen nemen.
    Langs deze weg wil ik in ieder geval iedereen bedanken die samen met mij campagne heeft gevoerd.

    En iedereen die op mij gestemd heeft.
    Bedankt !

    Sjan Beerens

Geef een reactie

