Loons Lokaal en de wereld er om heen

KLM_520x182

Deze weblog gaat over politiek en bestuur in de gemeente Loon op Zand, maar ook over een heleboel andere zaken waarover ik af en toe wat kwijt wil. Als gemeenteraadslid namens Pro3 zet ik me in voor de drie kernen Kaatsheuvel, Loon op Zand en De Moer. Deze weblog is begin 2007 gestart. Van 2006 tot maart 2010 zat ik namens de PvdA in de gemeenteraad. Halverwege 2009 zijn de lokale afdelingen van de Partij van de Arbeid en GroenLinks een samenwerkingsovereenkomst aangegaan voor de oprichting van een nieuwe lokale partij Pro3. Dit mede met steun van lokale leden van D66-huize.

Alle door mij verkondigde standpunten, opvattingen en andere gedachtenspinsels in deze weblog kunnen alleen mij persoonlijk worden aangerekend.

Geef een reactie

